کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی

ما در مجموعه مسیرتو قصد داریم تا با ارائه طرح های متنوع کوچینگ، گامی بلند در جهت بهبود کیفیت زندگی افراد برداریم. طرح‌های ارائه شده در مجموعه‌ی مسیرتو شامل: کوچینگ و برنامه ریزی تحصیلی، کوچینگ انگیزشی و کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی هست. در ادامه به بررسی دقیق‌تر خدمات ارائه شده در طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی مسیرتو می‌پردازیم:
مشاوره رشد فردی مسیرتو

1) تهیه دفتر خودشناسی

در طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی مسیرتو، یک خودشناسی کامل برای فرد انجام میشه. در این مرحله تمامی نقاط قوت و ضعف فرد، توانایی‌ها، علایق، باورها و استعدادها، مهارت‌ها و دانشِ فرد مورد بررسی دقیق قرار می‌گیره. این خودشناسی که به کمکِ خودِ فرد و از طریق آزمون‌های معتبر روانشناسی، پرسشنامه و صحبت با فرد انجام میشه، در قالبِ یک دفتر خودشناسی بسیار منظم و کامل در اختیار فرد قرار می‌گیره. با کمک این دفتر خودشناسی، فرد به شناخت درست‌تر و دقیق‌تری از خودش دست پیدا می‌کنه. نقاط ضعف و قوت خودش رو شناسایی می‌کنه و می‌تونه برای رفع یا تقویت اون‌ها و بهبود شخصیت خودش گام برداره.
 

2) هدف گذاری

در ادامه‌ی طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی مسیرتو، نوبت به انجام هدف‌گذاری میرسه. این هدف گذاری پس از انجام یک خودشناسی درست و حرفه‌ای، با کمکِ خودِ فرد انجام میشه. هدف گذاری انجام شده، کاملا متناسب با شرایط فرد، علایق، توانایی‌ها و تیپ شخصیتی وی صورت می‌گیره. 
هدف گذاری انجام شده در این طرح برای اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت انجام میشه. اهداف تعیین شده در به‌روزترین نرم‌افزارهای موجود که محیطی بسیار جذاب و حرفه‌ای دارن ثبت میشن‌. هم فرد و هم کوچ وی امکان دسترسی و اعمال تغییرات در اهداف تعیین شده یا تعیین اهداف جدید رو دارن. اصلا نگران نباشید! کار با این نرم‌افزارها بسیار راحت و لذت‌بخشه و کاملاً به شما آموزش داده میشه.

 هدف‌گذاری در تمام جنبه‌های زندگی صورت می‌گیره. برنامه‌ریزی‌ای جامع در زمینه‌ی روابط، تحصیل، شغل، خانواده، سلامتی، ورزش و …. این برنامه ریزی به‌صورت سالانه، ماهانه، هفتگی و روزانه انجام میشه. بله،حتی روزانه! به‌صورت روزانه بر اهداف تعیین شده‌ی شما نظارت میشه و از شما گزارش گرفته میشه.

3) ارتباط مستمر با کوچ

یکی دیگه از مشخصه‌های خاص و متفاوتِ طرح کوچینگ خودشناسی و رشد فردی مسیرتو، ارتباط مستمر فرد با کوچ خودش هست. در این طرح، این امکان برای فرد فراهمه تا در هر لحظه از طول روز با کوچ خود در ارتباط باشه. طبیعیه که همه‌ی ما در طول مسیر رسیدن به اهدافمون، با مشکلات و موانع جدید روبه‌رو میشیم. قطعاً پیش میاد که گاهی دارای انگیزه و اشتیاق کافی به منظور تلاش برای رسیدن به اهدافمون نباشیم. در چنین شرایطی، حضور یک فردِ دلسوز و متعهد که دارای تجربه و دانشِ کافی هست می‌تونه گره‌گشای کارمون باشد. ارتباط مستمر و بدون محدودیت با چنین فردی می‌تونه همواره ما رو در شرایط خیلی خوبی نگه داره. این موضوع، امکان موفقیت ما را چندین برابر خواهد کرد. در طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی مسیرتو این امکان فراهم شده تا شما بتونید از مسیر رسیدن به اهدافتون لذت ببرید و روزبه‌روز بهشون نزدیک‌تر بشید.

4) استفاده از اپلیکیشن های کاربردی مرتبط با هدف گذاری و مدیریت زمان

از دیگر نقاط قوتِ طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی مسیرتو، استفاده و بکارگیریِ برترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای حال حاضر دنیا اشاره کرد. در قسمت‌های قبلی مقداری در این باره توضیح دادیم اما اهمیت اون به اندازه‌ای هست که حتما لازمه به چند نکته در موردش اشاره کنیم. وقتی اکثر افراد اسیر تلفن‌های همراهشون هستن. زمانی که دیگران غرق در شبکه‌های اجتماعی و صفحات و کانال‌های به‌دردنخور هستن. وقتی بقیه غرق در بازی‌ها و تماشای فیلم و سریال‌های بی‌فایده هستن، شما با کمک این طرح، تلفن‌همراهتون رو به خدمت خودتون در میارید و اون رو به ابزاری قدرتمند برای پیشبرد اهداف ارزشمندتون تبدیل می‌کنید. اینجوری بهتر به‌نظر میاد، نه؟!
در این طرح، استفاده از نرم‌افزارِ بسیار کاربردی و حرفه‌ای ترلو به شما آموزش داده میشه. در این نرم افزار، شما میتونید یک هدف‌گذاری بسیار دقیق رو در محیطی جذاب و ساده داشته باشید. همچنین میتونید تمام اهداف خودتون رو در تمام جنبه‌های زندگی، در این نرم‌افزار مدیریت کنید. در طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی مسیرتو، نحوه‌ی استفاده حرفه ای از ترلو به شما آموزش داده میشه. به عنوان مثال شما میتونید در ترلو، یک برنامه ریزی جامع صرفاً در زمینه یادگیری خودتون پیاده کنید.
این برنامه ریزی میتونه شامل مطالعه کتاب، تماشای فیلم، استفاده از فایل‌های آموزشی، شرکت در دوره‌های مختلف و … باشه. برای هرکدوم از این قسمت‌ها، میتونید زیرمجموعه‌هایی رو در ترلو در نظر بگیرید. مثلاً میتونید برنامه‌ی مطالعه‌ی کتاب خودتون رو دسته‌بندی کنید. مثلا دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی، رمان، شعر و … در هرکدوم از این زیرمجموعه‌ها هم امکانِ پرداختن به جزییات بیشتر مثل نوشتن اسم کتاب‌های روانشناسی فراهمه. علاوه بر این شما میتونید یک زمان‌بندی اصولی رو برای اجرای هر هدف مشخص کنید. می تونید در حین اجرای برنامه‌ها، نکات و یا ایده‌هایی رو در هر قسمت یادداشت کنید. تمام این کارها با نظارت کوچ شما انجام میشه و تذکرات‌، اصلاحات، تشویق‌ها و نکات لازم در همونمحیط برای شما ثبت میشه. در طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی، ما در تمام زمینه‌های زندگیتون، یک برنامه‌ریزی کاملاً حرفه‌ای رو با کمک خودتون در این نرم‌افزارها پیاده خواهیم کرد.

5) ایجاد کانال رشد اختصاصی برای هر فرد

پس از ثبت نام در طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی مسیرتو، بلافاصله برای شما یک کانالِ رشد اختصاصی(گروه اختصاصی) در واتساپ یا تلگرام ایجاد میشه. اعضای این کانال فقط و فقط شما و کوچتون هستید. در این کانال، دو عمل به‌صورت منظم انجام میشه:
  1.  هر شب برنامه‌های روز بعد خودتون رو به‌طور منظم در کانال رشدتون قرار میدید. این برنامه‌ها و ریزگام‌ها براساس اهداف بلند مدت و میان مدتی که در ترلو ثبت شدن، تعیین میشن.
  2.  گزارش عملکرد خودتون رو هرشب در کانال گزارش میدید تا کوچتون، عملکردتون را چک کنه و نکات مورد نیاز رو به شما متذکر بشه.

این نظارت و روند ارسال منظم برنامه‌های روزانه و همچنین ارسال گزارش عملکرد، نظم خاصی رو در زندگی شما ایجاد میکنه. ارسال منظم برنامه‌های روزانه، می‌بایست در تمام زمینه‌های زندگی شما و در جهت پیشبرد اهداف تعیین شده، باشه.

6) تضمین بالا بودن و حفظ کیفیت طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی

ما در مجموعه مسیرتو، به‌منظور آسودگی خاطر و جلب رضایت شما، نوع پرداخت شهریه رو به‌صورت ماهانه در نظر گرفتیم. اینطوری شما می‌تونید در پایان هر ماه، کیفیت خدمات ارائه شده رو بسنجید و برای ادامه‌ی کارتون با مجموعه‌ی مسیرتو تصمیم بگیرید. این موضوع نشون‌دهنده‌ی میزان توجه و حساسیت مجموعه‌ی مسیرتو بر کیفیت خدمات ارائه شده در طرح کوچینگ خودشناسی و انضباط شخصی هست.

كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در طرح كوچينگ خودشناسی و انضباط شخصی

رویاهات رو زندگی کن 🙂
تو فقط لازمه خودت رو بشناسی، واسه بقیه چیزا گوگل هست!
  • شماره تماس پشتیبانی: 09017062034
  • پشتیبانی تلگرام: masireto_support@
فهرست